Default Web RO
  • Divizie

    APA

    Echilibru.Sanatate.Viata

Termeni si conditii
Dozatoare Apa - Filtre de Apa

Contract: reprezinta prezentul contract si toate anexele sale;

Furnizor si beneficiar: partile contractante, asa cum sunt acestea numite in prezentul contract;

Pretul contractului: pretul platit furnizorului de catre beneficiar, in baza contractului, pentru indeplinirea integral si corespunzatoare a tuturor obligatiilor asumate prin contract;

Produse: echipamentele, dozatoarele, bidoanele, orice alte bunuri cuprinse in anexa la prezentul contract, pe care furnizorul se obliga, prin contract, sa le furnizeze beneficiarului;

Dozator: aparat electric / dispozitiv electric de racire (la 5 grade Celsius) si incalzire (la 95 grade Celsius) a apei plate din bidoanele policarbonat de 19 litri;

Bidon: tritan wx510, cu capac/dop, cu o capacitate de 19 litri, folosit pentru pastrarea si transportarea lichidului (apa plata); bidonul este destinat exclusiv imbutelierii si consumului de apa; termenul de valabilitate al prodului sigilat, imbuteliat in bidon este de 6 (sase) luni; se recomanda ca produsul sa nu se expuna la razele solare sau la inghet, iar conditiile de pastrare trebuie sa fie igienice, respectand temperaturile cuprinse intre 5-15 grade Celsius;

Tritan: este un material nou pe piata bidoanelor de 5 galoane,diferit de policarbonatul utilization mod obisnuit:NU exista rsicul contaminarii cu produsului cu Bisphenol A.

Pahar: vas de plastic termosensibil 250 ml. , din care se consuma apa luata de la dozator;

Servicii: servicii aferente livrarii produselor, respectiv activitati legate de furnizarea produselor cum ar fi transportul, asigurarea, instalarea, punerea in functiune, igienizarea, asistenta tehnica in perioada de garantie si orice alte asemenea obligatii care revin furnizorului prin contract;

Igienizare: operatiune de curatare interioara si exterioara a dozatorului, efectuata ritmic, la un interval de cel mult 3 (trei) luni; igienizarea se efectueaza cu echipament specific (ozonificator), utilizandu-se solutii (acizi) acreditate din industria chimic-alimentara;

Detatrare: operatiunea de indepartare a tartrului depus pe vasele de pastrare a apei din interiorul dozatorului;

Ozonificare: operatiunea de curatare, improspatare si purificare a circuitului dozatorului cu ozon;

Livrare: actiunea de a furniza, de a preda marfurile, de a presta serviciile catre beneficiar;

Defectiune: neindeplinirea unei sarcini tehnice, care impiedica buna functionare a aparatului;

Zi lucratoare: reprezinta orice zi a saptamanii, mai putin sambata si duminica si orice sarbatoare nationala si/sau legala in care societatile din Romania sunt deschise si functioneaza dupa program normal;

Comanda: transmiterea unei solicitari cu privire la executarea unei livrari; comenzile se transmit telefonic si se onoreaza in maxim 48 ore din momentul transmiterii si inregistrarii acestora;

Adresa de livrare: locul unde furnizorul are obligatia de a transporta produsele.

Manual de utilizare sistem de racire-incalzire apa 19 litri

INSTALAREA-MONTAREA ECHIPAMENTULUI (DOZATORULUI)

Din momentul semnarii contractului dintre parti, furnizorul are obligatia de a livra marfa la adresele specificate in contract in termen de maxim 48 de ore.

Instalarea echipamentului se asigura gratuit de catre reprezentantii specializati ai furnizorului.

Aceasta consta in:

  a) montarea dozatorului in locul indicat de catre beneficiar (cu conditia ca acesta sa fie ferit de razele solare sau inghet) sau in locul recomandat de catre furnizor, astfel incat sa indeplineasca urmatoarele conditii:
  - locul sa fie igienic;
  - sa asigure protectie aparatului astfel incat sa fie evitate riscurile de a fi lovit, rasturnat, spart;
  - sa existe o sursa de energie electrica (priza) in apropiere pentru a putea fi alimentat cu curent;
  - sa fie expus in loc vizibil;
  - sa existe acces liber pentru potentialii consumatori;
  - sa fie utilizat conform instructiunilor de folosinta;
  - sa se utilizeze pe aparat doar apa produsa si livrata de catre furnizor.

  b) montarea bidonului initial pe dozator se efectueaza dupa cum urmeaza:
  - se sterge cu o carpa umeda partea superioara a bidonului inclusiv dopul, (in timpul depozitarii si in timpul transportului pe masinile proprii, se pot depune praf si alti agenti patogeni, care pot influenta calitatea apei si infectarea dozatorului);
  - se sterge cu o laveta curata interiorul palniei, inclusiv capacul dozatorului, pentru indepartarea eventualelor depuneri de praf, sau alte impuritati vizibile;
  - se exclude cu desavarsire prinderea cu mana a bidonului de gura acestuia;
  - se dezlipeste/desface sigiliul de protectie de pe dop;
  - se prinde bidonul de maner, se efectueaza o miscare de rotire a acestuia cu 180 grade, astfel incat bidonul sa se afle in pozitie verticala, cu dopul in partea de jos;
  - se fixeaza supapa de plastic din interiorul dopului pe ghidul de fixare din cadrul capacului dozator;
  - se apasa foarte incet, cu o miscare fina, bidonul in jos pana in momentul deschiderii supapei;
  - se asteapta timp de cateva zeci de secunde pentru a se umple rezervoarele cu apa ale dozatorului, cu clapetele de apa calda si rece pe pozitia deschis, se goleste unul sau doua pahare din fiecare rezervor, atat cald cat si rece, pentru a evita eventualele neplaceri ulterioare, impuritati intrate in timpul transportului, praf de exemplu, dupa care acesta este conectat la sursa de energie electrica;
  - se apasa butoanele de pornire (verde- pentru apa rece, rosu-pentru apa calda) din pozitia “Off” in pozitia “On”.

Important:

Sistemul compus din dozator si bidon nu se va amplasa in dreptul geamurilor pentru a se evita riscul de a fi expus bidonul razelor solare (supraincalzire a apei) si deasemenea nu se va monta in locuri expuse inghetului (spargerea bidonului).

Bidoanele cu apa din stoc se vor pastra in locuri curate, intunecate, cu temperaturi cuprinse intre 5-15 grade, ferite de razele solare si inghet.

Termenul de valabilitate al apei pastrate in conditiile indicate de furnizor este de 6 (sase) luni.

COMENZILE - APROVIZIONAREA

In momentul in care stocul de apa existent la client este pe sfarsite, acesta are obligatia de a contacta telefonic dispeceratul/reprezentantul zonal pentru a transmite o comanda ferma.

Comanda se transmite cu cel putin 48 de ore inaintea livrarii efective a produselor, pentru numarul de bidoane goale existente la momentul respectiv. In cazul in care se comanda mai multe ape decat numarul de bidoane goale existent, pentru diferenta se va plati o garantie restituibila in valoare de 35 ron + TVA / bucata.

Comanda este preluata si inregistrata in sistemul de distributie in intervalul orar 08-17, fiind insotita de alocarea unui numar de inregistrare prin care se autentifica transmiterea ei; numarul se acorda in ordinea cronologica a inregistrarii comenzilor si se transmite obligatoriu clientului in momentul discutiei telefonice.

Informatiile inregistrate se prelucreaza de catre departamentul logistica si se trimit ulterior inspre executie soferilor.

Livrarea se efectueaza in maxim 2 zile lucratoare din momentul inregistrarii comenzii, la adresa specificata in contract. Reprezentantul furnizorului are obligatia de a livra produsele la parametrii calitativi legali, in locul indicat de catre beneficiar, cu conditia ca acesta sa se afle la adresa de destinatie mentionata contractual.

Inlocuirea bidoanelor se realizeaza prin schimbul egal al recipientelor goale cu altele pline; orice suplimentare cu bidoane fata de cele comandate telefonic va fi consemnata intr-un aviz de marfa, urmand ca acestea sa fie facturate cu garantie.

Operatiunea de livrare se incheie obligatoriu prin semnarea de catre beneficiar a facturii/avizului de marfa si stampilarea documentului; in cazul in care nu exista stampila, se va trece obligatoriu de catre beneficiar numele “in clar” al reprezentantului care semneaza si datele acestuia de identificare (serie si numar carte/buletin identitate, cod numeric personal - CNP).

IGIENIZARE

Periodic, la un interval de cel mult 3 (trei) luni, furnizorul are obligatia de a efectua operatiunea de igienizare a dozatorului existent la client, pentru a asigura conditiile igienico-sanitare optime de consum a apei imbuteliate in bidonul de 19 litri.

Operatiunea consta in :

  - curatarea/purificarea interioara a dozatorului cu ozonificatorul (aparat ce degaja ozon, gaz care are ca efect exterminarea oricaror microorganisme vii din circuitul intern al dozatorului si implicit eliminarea oricaror riscuri de imbolnavire prin consumul de apa);
  - curatarea interioara a dozatorului cu solutii acreditate din industria chimic - alimentara (au rolul de a detartra rezervoarele de inox ale aparatului, precum si circuitul compus din conducte, furtune si robineti);
  - curatarea exterioara a dozatorului cu solutii chimice / de menaj pentru a mentine aspectul estetic.

Clientul care refuza efectuarea igienizarii periodice a dozatorului, de catre reprezentantul furnizorului, are obligatia de a completa un formular standard-proces verbal de constatare (incluzand datele firmei respective , modelul si seria aparatului , starea tehnica si estetica a dozatorului , constatarile eventualelor defectiuni , etc...), prin care isi asuma toate riscurile ulterioare de imbolnavire a consumatorilor, care vor bea apa de la respectivul aparat neigienizat.

SERVICE

In cazul aparatiei unor defectiuni tehnice la dozatoare, furnizorul are obligatia, conform contractului, sa le remedieze in termen de maxim 48 de ore din momentul transmiterii telefonice a sesizarii.

Defectiunile care se datoreaza utilizarii inadecvate a echipamentului, prin nerespectarea instructiunilor de folosinta (ruperea clapetelor robinetilor, a robinetilor/conductelor externe, spargerea carcaselor exterioare ale aparatului, ruperea/fisurarea capacului superior al dozatorului, spargerea palniei de sustinere a bidonului) se vor imputa clientului, iar acesta va avea obligatia sa suporte costurile aferente piesei inlocuite si a manoperei de realizare a service-ului.

Defectiunile tehnice interioare ale dozatorului (motor ars, furtune/conducte sparte, rezistente arse, compresor defect, lipsa/completare freon in compresor, placute ceramice de racire defecte etc.) se vor remedia gratuit de catre furnizor.

In intervalul remedierii defectiunilor tehnice aparute la un aparat, furnizorul asigura obligatoriu dozator la schimb (in cazul contractelor de chirie, comodat si abonament) si optional in cazul contractelor de vanzare sau livrare apa.

In cazul schimbului de dozator, operatiunea se realizeaza pe baza intocmirii unui proces verbal de constatare in care se vor mentiona obligatoriu:

  - defectiunile sesizate de catre beneficiar,
  - defectiunile suplimentare constatate de reprezentantul oficial al furnizorului,
  - starea tehnica generala a echipamentului.

INTRETINERE ECHIPAMENT

Beneficiarul echipamentului are obligatia de a-l utiliza corespunzator (respectand instructiunile de folosinta), conform destinatiei acestuia, fara deteriorari, in parametrii normali de functionare si in conditii bune de igiena.

In cazul in care utilizatorul echipamentului nu este si proprietarul lui, are obligatia de a raporta furnizorului orice defectiune aparuta la dozator si care impiedica buna functionare a acestuia.

In situatia in care defectiunea provine de la o neglijenta a utilizatorului in ceea ce priveste modul de folosire a dozatorului, acesta are obligatia de a plati contravaloarea pieselor inlocuite si a manoperei de service.

In cazul spargerii unui bidon din vina beneficiarului, se procedeaza dupa cum urmeaza:

  - bidonul este retras din circuit pentru a nu se reintoarce in fabrica, inspre imbuteliere;
  - daca pe bidonul respectiv s-a platit initial garantie, aceasta nu se va mai restitui la incetarea contractului, pe motiv ca bidonul nu se inapoiaza in fapt;
  - daca se doreste inlocuirea respectivului bidon spart, se consemneaza suplimentarea
  - cu un nou recipient intr-un aviz de marfa, urmand a se emite ulterior factura de garantie.

Important:

Nu se ridica de la beneficiar bidoane cu dopuri lipsa. Lipsa dopului constituie o indicatie ca bidonul s-a folosit in alte scopuri decat cel pentru care este destinat, ca urmare furnizorul nu-si poate asuma raspunderea refolosirii acestuia. Acelasi lucru este valabil pentru bidoanele care prezinta mirosuri straine. In aceste cazuri se procedeaza similar cu cel al bidonului spart.

In cazul distrugerii/furtului unui suport de pahare (dispenser) montat pe dozator se va proceda la facturarea lui (valabil la contractele de chirie sau comodat).

CARACTERISTICI PRODUSE

Dozatoare cu compresor sunt produse/fabricate in Asia si au urmatoarele caracteristici:

  - sunt aparate profesionale
  - inaltime: 100 cm – 130 cm
  - dispozitiv preluare scurgeri + grilaj
  - rezervoare interioare apa inoxidabile
  - racesc pe baza de compressor/freon (temperatura apa rece: 4-12 grade Celsius)
  - volum racire: 3-5 litri/ora
  - incalzire pe baza de rezistenta (temperatura apa calda: 85-95 grade Celsius)
  - volum incalzire: 2 litri/ora
  - alimentare cu curent la 220 V
  - consum energetic redus, consumator clasa “A” (similar unui frigider)
  - dispune de termostat pentru temporizare si pentru mentinerea temperaturii apei, precum si pentru deconectarea automata a instalatiei de incalzire
  - garantie dozatoare: 1 an; se asigura service gratuit , garantie si post-garantie la aparate
  - timp de interventie in cazul unor defectiuni tehnice: 48 ore

Dozatoare cu racire electronica (cu ventilator)

  - sunt aparate semi-profesionale, destinate consumului relativ redus
  - inaltime: 35 cm - 50 cm
  - dispozitiv preluare scurgeri + grilaj
  - rezervoare interioare apa inoxidabile
  - racesc pe baza de ventilator/cooler (temperatura apa rece : 11-13 grade Celsius)
  - volum racire: 2-3 litri/ora
  - incalzire pe baza de rezistenta (temperature apa calda : 85-95 grade Celsius)
  - volum incalzire: 2 litri/ora
  - alimentare cu curent la 220 V
  - consum energetic redus, consumator clasa “A”(similar unui ventilator de racire de la computer)
  - dispune de termostat pentru temporizare si pentru mentinerea temperaturii apei, precum si pentru deconectarea automata a instalatiei de incalzire
  - garantie dozatoare: 1 an; se asigura service gratuit , garantie si post-garantie la aparate
  - timp de interventie in cazul unor defectiuni tehnice : 48 ore

Bidoanele sunt produse/fabricate in Europa si au urmatoarele caracteristici:

  - volum: 18,9 litri
  - compozitie: tritan
  - reutilizabile
  - rezistente la utilizare multipla

Paharele sunt fabricate in Romania si au urmatoarele caracteristici:

  - volum: 200 ml – 250 ml
  - compozitie: plastic
  - termosensibile (rezistente la temperaturi crescute)
  - sunt de unica folosinta

Apa natural alcalina Aqua Via

  - provenienta: Masivul Vladeasa, sursa F1
  - fabrica de imbuteliere: localitatea Bologa, judetul Cluj
  - volum bidon: 18,9 litri
  - denumire produs: Aqua Via
  - standarde calitate: ISO 9001 :2000 si HACCP
  - analize apa:
  • saptamanale - microbiologice (D.S.P. CLUJ)
  • periodice – fizico-chimice, radiologice, bacteriologice (Larex, D.S.P., laboratoare private)
  •   - compozitia apei este echilibrata, bogata in saruri si minerale, asigurand o hidratare perfecta a organismului.

    MODALITATEA DE PLATA

    Facturile se vor plati de catre client respectand cu strictete scadentele convenite in contract.

    Platile se pot efectua: in numerar, prin ordin de plata, bilet la ordin, fila cec.

    Daca beneficiarul nu respectã termenele de platã conform clauzelor contractuale va plãti penalitãţi în valoare de 0,1% pe fiecare zi de întârziere, din valoarea facturii neachitate, calculate de la data scadenţei pânã la indeplinirea efectivã a obligaţiei.



    SITE-URILE NOASTRE